Online üzletünk az ügyfelei számára garantálja:
- az ügyfél által leadott rendelés idejében érvényes ár megtartása
- hibátlan és minőségi termék kézbesítése
- olyan mennyiségű és választékú termék kézbesítése, ami a rendelésben áll
- dokumentum elküldése elektronikus formában
- megalapozott reklamáció esetén pénzvisszafizetés
Nem vállalunk felelősséget:
- a késedelmi kiszállításért a szállító – a posta, a futár hibájából,
- a címzett áltat helytelenül megadott cím miatti késedelmi kiszállításért,
- a szállító okozta károkért (posta, futár). A láthatóan károsodott árut, ha az áru csomagolása sérült és hasonló sérülések esetén ne vedd át! Azonnal reklamálj a szállítónál itt – a szállítási szolgáltatás reklamációja, aki a csomagot kézbesítette.
Pénz visszafizetési garancia
Ha nem vagy elégedett a termékekkel, mi garantáljuk a pénz visszafizetést. A pénz visszafizetés határideje a Szlovák Köztársaság Polgári Törvénykönyvének 53.§-ának 7. bek. alapján 30 nap a szerződéstől való visszalépéstől számítva (nálunk azonban 15 nap).
Az árut sértetlenül és eredeti állapotában, minden tartozékával együtt kell visszaküldeni, beleértve a reklamációs nyomtatványt. Hogyan járj el reklamáció esetén, megtalálod a Reklamációk és termékcsere részben.
Jótállási idő
A fogyasztói szerződések teljesítésével járó jótállási idő (a Szlovák Köztársaság 40/1964-es törvénye és annak módosításai) minimum 24 hónapra van meghatározva, vagy az áru fogyasztási dátumának felső határa. A jótállási idő a fogyasztó általi átvételtől számítódik. A jótállásra való jogosultság lejár abban az esetben, ha a termék mechanikailag sérült. A jótállás továbbá nem vonatkozik a természeti csapások által, valamint a helytelen használat, karbantartás miatti károsodásra.